Vítejte na webu Gymnázia Havlíčkův Brod
- formujeme zdravě kritické a sebevědomé osobnosti ve vstřícném a tvůrčím prostředí
- výsledky studentů nás řadí ke školám, na které je spolehnutí
- fungujeme 288 let, máme na co navazovat
Gymnázium Havlíčkův Brod otevírá pro školní rok 2024/2025 dvě třídy čtyřletého cyklu (60 uchazečů z 9. tříd) a jednu třídu osmiletého cyklu (30 uchazečů z 5. tříd). Čtěte více o průběhu přijímacího řízení nebo se vydejte na virtuální prohlídku školy.
Naši studenti se již tradičně zúčastňují školní soutěže SOČ, kde musí prokázat, že nestačí pouze velmi dobře zvolit téma odborné práce a napsat text se všemi záležitostmi, musí také doložit vlastní přínos danému tématu a vše osobně obhájit před komisí. To se také stalo 21. 3. v rámci školního kola a následně 29. 3. v rámci kola okresního. Je to jedna z prvních příležitostí prezentovat a formulovat závěry vlastní vědecké činnosti před porotou a publikem. Věřím, že tato zkušenost je jednou z nejintenzivějších, která připraví každého na další studijní dráhu. Zkušenost se SOČ je něco, co posune každého o trochu dál a výš jak v rámci studia, tak v rámci sebereflexe.
Letošní soutěžící nasadili laťku poměrně vysoko a jsem velmi zvědavá, jak budou jejich výkony hodnoceny krajskou porotou. Níže uvedené práce postoupily do krajského kola. Navíc v okresním kole ještě obhajovala Anna Magdaléna Novická s tématem Hospicová péče a výstavba kamenného hospice na Vysočině.
Barbora Dáňová - Včela medonosná se zaměřením na její produkty
Lenka Charamzová - Pythagoras a hudba
Barbora Chládková - Datová studie koinfekce Borrelia burgdorferi a Anaplasmy phagocytophilum
Voldřich Vojtěch - Tvorba informačního systému pro správu doučování
Daniel Kušnír - Návrh a realizace obchodního webu pro firmu Laser Global
Lukáš Augustin - Prvotní příznaky a včasná diagnóza Alzheimerovy choroby
Michaela Jírová - Střídavá péče z pohledu adolescentů
Barbora Slováková - Působení zoologických zahrad se zaměřením na Zoologickou zahradu Jihlava
Anna Šlechtová - Vdušný welfare ve studentské třídě se zaměřením na kritické hodnoty oxidu uhličitého