Minikonference 4.A

25 zobrazení

🎓 Minikonference 4.A – Projekty, které mají smysl!

Naši studenti letos strávili přes půl roku prací na vlastních projektech, které prezentovali na závěrečné minikonferenci. Pracovali samostatně nebo v tandemu, konzultovali s učitelem @adamferencz a ukázali, že kvalitní výstup nemusí být slohovka na nespočet stran, ale promyšlená práce, praktická činnost v terénu a aktivita na tématu, které je baví.

Zároveň si vyzkoušeli, jak důležité je umět plánovat, spolupracovat v týmu, mít vlastní iniciativu – a hlavně umět prodat to, na čem tak dlouho pracovali. Ať už formou plakátu, krátkého článku, videa, nebo osobní prezentací právě na minikonferenci.

🧠 Témata byla pestrá: od zednářů přes hudební AI až po organizaci šachového turnaje. Nechyběly mobilní aplikace, 3D modely, plánování itinerářů zájezdů nebo osvěta o adopci na dálku.

📱 Všechny projekty najdeš online:
🔗 minikonference-2025.vercel.app

Všechny fotografie jsou zde:
https://eu.zonerama.com/brodskygympl/Album/13466762

Video z akce:
https://www.instagram.com/p/DLUHiYRtR0y/

🏆 Ocenění veřejnosti:
🥇 NOTHING & CMF produkt design – Adam & Tomáš
🥈 Generování písniček pomocí AI – Kryštof & Kvido
🥉 Skupinový výlet do Paříže – Valerie & Anna
🥉 ShortWave Project – Štefan

💡 Minikonference je výstupem nového předmětu DIGI, který v ostré verzi spouštíme příští školní rok. Letos šlo o experimentální běh v rámci předmětu IT – a už teď je jasné, že tohle má smysl.