Prvákům se na prvním společném výletě líbilo
Ikona - FacebookIkona - BakalářiGHB na InstagramuMapa GHB
Obrázek nic

Vítejte na webu Gymnázia Havlíčkův Brod

• formujeme zdravě kritické a sebevědomé osobnosti ve vstřícném a tvůrčím prostředí
  • výsledky studentů nás řadí ke školám, na které je spolehnutí
  • fungujeme 288 let, máme na co navazovat

280 let GHB

Gymnázium Havlíčkův Brod otevírá pro školní rok 2024/2025 dvě třídy čtyřletého cyklu (60 uchazečů z 9. tříd) a jednu třídu osmiletého cyklu (30 uchazečů z 5. tříd). Čtěte více o průběhu přijímacího řízení nebo se vydejte na virtuální prohlídku školy.

Prvákům se na prvním společném výletě líbilo
02. 06. 2011 (3971 přečtení) | Autor: Mgr. Hana Kvášová | Rubrika: Informace |
Tiskni článek Sdílej!

Mě osobně se výlet moc líbil.Příjemná lokalita,skvělá parta,dobře naplánované 2 dny. Každý si tu přišel na své,ať už se to týkalo sportovních aktivit či procházky na "nedalekou" skálu. Všichni jsme si to moc užili a těšíme se na další výpravu v čele s paní učitelkou Pořízovou. Tereza Burdová

Výlet,který jsme prožili na krásném místě "SK Naděje" se vydařil,po tom,co jsme dorazili jsme se šli projít a prohlédnout si Devět skal,po návratu jsme se zabavili různými aktivitami ať už hraním volejbalu nebo nohejbalu.Výlet nám nezkazilo ani špatné počasí,které se k nám přivalilo další den.Myslím,že jsme si výlet užili s plnou parádou. Pavlína Panáčková

Pěší túra na Devět skal byla pěkná, ale více se mi líbily míčové hry.Druhý den sice pršelo ale to jsme hráli karty.Cesta na vlak v dešti byla trochu nepříjemná, proto byli všichni rádi, když jsme tam došli.Celý výlet se mi líbil. Aneta Pfeiferová

Co se týče mého názoru, tak já hodnotím školní výlet jen a jen kladně, jelikož jediná kaňka na našem společném dvoudenním pobytu byla opravdu jen propršená zpáteční cesta. Jinak hodnocení ubytování, stravy a aktivit v kempu a okolí je jedině, musím se opakovat, pozitivní Richard Wagner

Každý si výlet představuje asi trošku jinak a nikdy nemůže být splněno přání všech, ale podle mého názoru, se v jistých částech všichni shodnou a právě tyto části náš výlet zahrnoval. Sportovní vyžití či pouhá relaxace ve volných chvílích, obojí mělo co do sebe, když kolem nás byla ta správná parta. Tereza Havrlantová

Ve čtvrtek 26.5. jsme se vydali na školní výlet. Po příjezdu do Svratouchu jsme došli do střediska Nadějě,kde jsme byli ubytováni.. Náplní tohoto dne byl pochod k Devíti skalám a různé sportovní aktivity (fotbal,volejbal,nohejbal). Vyšlo nám ideální počasí, až v noci nás chytla bouřka,která se protáhla do druhého dne. A tak jsme měli poněkud mokrý návrat domů. Nikola Nováková

Po úspěšném zvládnutí odjezdu celé naší třídy z vlakového nádraží HB jsme po necelých dvou hodinách všichni vylezli na čachnovském nádraží. Pomalu ale jistě jsme se za svižnými kroky paní učitelky Pořízové a paní učitelky Kvášové dovlekli až k místu našeho ubytování.Přivítaly nás útulné chatky a přes počáteční potíže jsme nakonec každý objevil místo,kam večer bezpečně složíme hlavu.Odpoledne jsme se vydali na pochod.Našim cílem se stalo Devět skal.Paní učitelky opět nasadily svižnou chůzi,my samozřejmě nasadili taktiku pomalého přesunu.Navečer jsme se vrátili k chatkám,které se pro nás staly jistou záchranou,jelikož naše nohy se ke konci dne jen těžko doplazily k postelím.Po jídle se však energie navrátila a tak proběhlo i pár pokusů o míčové hry,které ale většinou skončily jen smíchem a novou hrou-doběhni pro míč do lesa.Druhý den jsme pouze prolenošili a projedli.Hned po obědě jsme naše (již na chůzi navyklé) nohy opět hnali směr vlakové nádraží.Déšť nás neodradil a tak jsme zmoklí,ale s vítězoslavným pocitem opět stáli na čachnovském nádraží a po několika minutách jsme již seděli ve vlaku směr Brod. Kateřina Dolejšová

Celkově výlet hodnotím kladně. Hezké ubytování, chutná strava a i velké vyčerpání. Možnost zahrát si míčové hry byla také, i když o hřišti jsem měla jinou představu i tak to bylo fajn a bylo hodně srandy. A.H

Podle mého názoru byl první výlet naší třídy povedený, tedy nebýt celodenního deště při cestě domů. Byli jsme tam všichni, a bylo hodně volného času, proto jsme se mezi sebou výborně poznali. Honza Kadlec

Výlet se mi líbil, i když nám počasí druhý den nepřálo. Nejvíce zážitků mám asi ze sportovních her, kde s námi hrály i naše pani učitelky. Výlet byl sice krátký, ale myslím, že jsme si ho všichni dostatečně užili. L.K.

Náš výlet začal cestou vlakem, kterou si asi moc lidí neužívalo, protože všichni byli ještě rozespalí. Poté, co jsme dojeli na místo určení, jsme museli ujít 4,5 km, zhruba po 2 km byli všichni úplně hotoví a doufali, že už tam budeme. Jakmile jsme došli do osady Naděje, hned nás tam uvítali obědem, což se všem určitě líbilo.  A po obědě někoho skolil spánek a někdo si udělal spíše sportovní den a šel hrát přehazovanou, fotbal apod. Zhruba po 2 hodinách jsme vyšli na dlouhou cestu, která nás dovedla až k Devíti skalám. Myslím si, že někteří nebyli zrovna 2x rádi, že jdeme zase vydali na takovou dlouhou cestu, ale byla aspoň sranda, jak má na každém výletě být. Poté co jsme zase dorazili do kempu, jsme měli výbornou večeři a šli jsme zase na hřiště hrát míčové hry. Ale večer nás stihnul déšť  a bouřka, ale na jednu stranu bylo zajímavé sledovat bouřku, i když to bylo strašidelné. Druhý den ráno nás překvapilo hlavně ošklivé počasí,v kterém se nedalo nic dělat, ale mnozí z nás si stejně našli svou zábavu. Déšť samozřejmě neskončil, naše cesta na nádraží byla plná deště a mokra. A zpáteční cesta vlakem? To už byli všichni tak hotoví, že už nic nevnímali, buï spali nebo byli nevrlí a těšili se domů. Samozřejmě celý výlet se všem líbil a už se těší na ten další. T.S.

Náš první společný výlet se mi líbil. První den se nám vydařil, i počasí bylo příznivé. Pěší túra na Devět skal byla sice dlouhá ale pro naše zdraví velmi prospěšná. Druhý den se nám počasí pokazilo, nikomu to však nevadilo, protože jsme měli naplánovanou cestu domů. Těším se opět na další výlet. Aneta Jílková